Emine1235 Kızlar 16+3 olduk hayırlısıyla yarın inşallah cinsiyet öğreniriz. Ve 4 lü tarama testimiz var teyzelerimiz dua edin Temiz çıksın
Eminer Emine1235 inseAllah temiz çıkar sag sağlim kucağına alırsın. 2 li 3 lu tarama yaptirdinmi 4 lü taramadami varmış
Emine1235 Eminer 2 ile 3 ü yaptırmadım canım 4 lüyü yapalım dedi doktorum gerçi detaylı deyip ben onu 4 lü anladıysam o heyecanla bilemem 😂😂😂
Emine1235 Eminer güzel duaların için allah razı olsun canım bu arada 😘 rabbim tüm Annlerimizin yavruları nı sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin