sl_bcx Kızlar tuhaf bir soru olacak ama son zamanlarda cevremdekiler beni fazlasıyla korkutmaya başladı kordon dolanmasindan dolayı bende panik olmaya başladım haliyle sorum şu dışarıda bir yerde tuvalete girdim bu klozet değil normal tuvaletti suan 34+4 haftalık hamileyim karnımda şiş haliyle yere çökünce çocuk içerde sıkışmış oluyor mu ? Cidden böyle şeyleri umusamazdim ama etrafimdakiler tutturdu şunu yapma kordon dolanır bunu yapma su olur bu olur stres bile buna sebep olurmuş iyice beni son ayimda strese soktular . Kafama takıldı benimde yere tuvalete çökünce içerde sıkışmış oluyor mu diye
Serife3304 sl_bcx bebeğiniz kese içinde ve kesesi suyla dolu siz sağdan soldan söylenenlere çok kafanızı takmayın o pozisyonda çok durmak tabi iyi değil sizi zorlar ama kısa süreli sonuçta bişey olmaz yani korkmayın
E_Duha sl_bcx yani genelde klozet kullanıyorum ama evim dışında normal tuvalet her zaman tercihimdir bi lavabo süreniz kac dk dır ki öyle bişey olsun ki bazı eski evlerde klozet yoktu öyle bişey olacağını da sanmıyorum yani afedersiniz ama çömelirken bacak acıyorsunuz sonuçta karına bi baskı yada zorlama yapmıyorsunuz ki yanlış mıyım bence öyle şeyler düşünmeyin kötü düşünüp kötü çağırmak gibi bişey olmasın..
tgbmerve sl_bcx 😅🙈🙈 eskiden nenelerimiz analarımız napmis ya , Allah aşkına şu insanlarin dediğine bak, 38 bitti doğuma bir hafta bile yok Dr a sormadım bile ama günde 1-2 alaturca kullanıyorum , küçük abdestte sadece klozet kullanıyorum bisicik olmadı
Semyil sl_bcx takma canım böyle şeyleri böyle konuşanların anneleri onları nasıl dünyaya getirmiş acaba? Eskiden her evde klozet vardı sanki. Karnına bastırma eşofmanını çıkart tuvalete oturduğun zaman göbeğin bacakların arasında kalsın problem olmaz
sl_bcx E_Duha yani az önce belki 2 dk anca durmusumdur oda belki geçen ağır kaldırdım hemen korkuttular bu konuda ağzıma almak istemiyorum sürekli biseyi ne kadar çok dersek basa gelirmiş ya
GuzelMelegimm sl_bcx hayır hayır aksine doktor normal doğum için o pozisyonda uzun süreli otur demişti sıkışsa demezdi herhalde. Eskiden klozet mi vardı hiç. Korkma
E_Duha sl_bcx bencede yani arkdaşın da dediği gibi eskiden annelerimiz nenelerimiz sabahdan akşama kadar dışarı işi akşamdan da ev işi yaparlarmış hepside sağlıkla doğurmuşlar rabbim nasiip ederse bizde sağlıkla kuçağımıza alırız ama nasip değilse canım benim yatarkende olacak olan olur..
Seh999 Valla benim yapmadığım egzersiz ördek yürüyüşü kalmadı gebelikte olsa bana olurdu . Akşama kadar ördek gibi geziyordum evde çömelip