Elanurakgun22 elvangnc çoğu kadın bu durumu yaşıyor hiç telaş yapma hem yerleşiyor hemde günden güne büyüyor bu yüzden çok normal benim biraz azaldı ama hala ara ara devam ediyor 10+4 üm şuan
elvangnc Sakineoncu kuzm bel agrim halsizlk ilk kayip yasayinca bundada adet agrim surunce cok korkyoeum agladm sinirden azonce
elvangnc Leylagny fitil ilk olu dogum yaptgmda ebeler koyuyodu Allah kimseye yasatmasn onun dsinda hic kullanamam gbi buda sukur duphaston verdi
Elanurakgun22 elvangnc her hamile aynı şeyi yaşayacak diye bi durum yok cnm kafana takma örnek regl döneminde çoğu kadında göğüs hassasiyeti varken bende zerre yoktu ama şuan hiç olmadığı kadar var hamileliğinin tadını çıkarmaya bak
Elanurakgun22 elvangnc ilk zamanlarım gibi değil benimde azaldı ama yüz üstü yatamıyorum mesela tamamen geçtiği olmadı daha