Altin Kızlar benim nişanım geldi, ne kadar süre sonra doğum gerçekleşir başına gelen olduysa Sancı vs hiç bir belirti yok.
ASE6154 Altin nişan geldikten sonra 1 hafta süren de var aynı gün doğuranda canım sen yine hazır ol çok sürmez 😊 Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin
Haticeburak06 Altin 36 haftamda gelmişti 40. Haftamda doğurdum tedirgin olmayın hastaneye gitmenize fln gerek yok su gelmesi ve sancıyı bekleyin
Dra1 Altin benimde sancım ağrım yoktu 3 gün önce suyum geldi ne olur ne olmaz doktorunuza danışın beni hemen doğuma aldılar suyumda çok fazla gelmemişti iyi ki şüphelenip gitmişim diyorum
Altin Haticeburak06 2 gün önce geldi bende doktora gittik 1,5 santim açılma var dedi. Bakalım artık hayırlısı ile gelsin bebişlerimiz.
Aleyna_01 Altin canım geldiyse yinede bir git benim nişanım geldi sancım yoktu hastaneye gittim 3 tur kordon dolanmış Allah korudu bizi bekleseydik geç olurmuş
Altin Aleyna_01 Çok geçmiş olsun. Doğum yaptınız mı her şey yolunda mı? Nişan geleli bu gün 3 nci gün. Gittik doktora 1,5 sm açılma var suyun gelirse gel dedi Dr
Alyadefne Aleyna_01 canım benim ilkinde planlı sezeryandı bu da öyle olacak o yüzden bilmiyorum nişan dediğiniz şey nasıl birşey siz nasıl anlıyorsunuz nişan olduğunu aklımda bulunsun Allah korusun olursa erkenden falan bileyim
Altin Alyadefne Evet bilmekte fayda var tabi ki, siz onu zaten anlayacaksınız farklı bir şey çünkü rengi berrak, beyaz, sarı veya pembe, kanla karışık sümüksü jel kıvamında bir akıntı. Lop diye geliyor. Benim de ikinci doğumum ilkimde olmamıştı.