Aslann24 Selam annişler, temmuzda doğum yapacağım gecelik veyahut beyaz elbise almayı düşünüyorum fakat üzerine sabahlık tarzı bir şey almama gerek var mı sizce yaz olduğu için kararsız kaldım. Bir de önerisi olan varsa görsel atabilir ❤️🤗
Hulo2105 Aslann24 ben 2 gecelik aldım bu sıcakta zaten giyemem boşa gerek yok bence. Waikikiden aldım. 1 tane çekim için aldım onda sabhlık vardı
Gmom Aslann24 sabahlık hastanede rahat olur. Biri geldiğinde ya da koridorda dolaşmak durumunda kaldığınızda üstünüze geçirirsiniz hemen
Busestl Aslann24 ben trendyoldan miss lisasa siye bi sayfadan beyaz alt üst sabahlık aldım çekimde giyerşm diye birde doğumdan heöen sonra giyerim diye siyah elbise şeklinde aldım onuda for you moda var trendyolda ordan aldım
melekmi22 Aslann24 öneri değil de ben tavsiye istiyorum doğumdan sonra eski pijamalarımı giyebilir miyim hiç giymedigim biraz bol bir saten pijama takımım var çok güzel ama içine girebilir miyim emin değilim hangi beden almayı düşünüyorsunuz
Aslann24 Gmom işte o yüzden bilemedim bende, herkesin içinde giyilecek bir elbise alsamda sabahlık hiç mi almasam o yüzden kararsız kaldım bi de çokkkkk sıcak
Aryagg Gmom ben alt ust takim sabahlikli takimim var onu koydum ama acaba elbisede mi koysaydim gecelik olarak yedek olarakta alt üst koydum emzirme özellikli olanlardan bilemedim 😂
Hulo2105 Aslann24 pijama almadım sezeryan olucam. Odaları gezdim gerçekten sıcak hemşireler de çok sıcak oluyor dedi. Asla uzun giyemem yanarım o yüzden almadım. Terlik çekim için aldım ayrıca terlik almadım hastanenin terliğini giyerim sorun olmaz
Aslann24 Busestl peki bir şey soracağım illa beyaz renk şart mı genelde neden açık renk tercih ediliyor acaba. Modellerde hep nine işi 😥 bu arada siyah geceliği buldum gayet hoş diğer dediğinizi bulamadım
Aslann24 Busestl ama ben doğumdan hemen sonra da güzel olmak istiyorum bi sürü kişi gelecek. Fotoğrafta da güzel olmak istiyorum 2 tane şık bir şey almaktansa 1 tane alsam yetmez mi ertesi güne kan vs mi olur kısaca tek bir şey alıp onu giysem batar mı Risk mi tek parça
Busestl Aslann24 fotograflarda beyaz ışıgı daha şyi yansıttıgı için beyaz tercih ediyorlar bende çekim olucagı için beyaz aldım daha da giymem zaten de 😂😂😂 artış collection var ına da bakabilirsin fiyatı brz yüksek sanırım ama güzel parçaları var
Busestl Aslann24 tek gecelik risk kanama olabilir kırışabilir bişey olur batar kesinlikte yedekli gitmelisin
Gmom Aryagg bende çok gecelik insanı değilim ama tuvalete gidip gelirken çok rahat olduğunu söylüyorlar ve olası bi sezaryen durumunda dikişleri acıtmıyormuş. Ben 2 gecelik 2 pijama takımı koydum.