poyrazege1503 lili19 doktorum kıza benziyor dedi bayramdan sonra net soylicek bakalım erkek hissediyorum bende ama neye göre dedi bilmiyom🤭
beautifulgirl Bizede tahmin de bulunab bilir misiniz kızlar 🌸🤭 11+3 _almirasmom kuzeymom__ Hamileanne Tugba1tugba KuzeyinAnnesi10 yeni-annelik
Babymom-2- lili19 merhaba bende nub fotosunu atıyorum 12+6 doktorumuz yğzde 90 erkek dedi sizcede o gördüğümüz p”pi mi ? Alttaki nub tarafını kesip koydum üsttekide iki bacak arası yukarıdan çekmiş 
Babymom-2- lili19 teşekkür ederim canım doktorumuzda öyle dedi bu haftalarda belli olurmı kızımı 11. Haftaya girerken bilmişti buda 13. Haftaya girerken işte nubu nu bende çok net gördüm değişmez inşAllah