Zseda Baycam Bende bekliyorum daha hiç bu durumdan bahsetmedi. 37+4 oldum. 38 de muayene var ama yapar mi bilmiyorum. Gerçi yapması gerekmiyor mu artık? Bende burda bekleyeyim😃
Baycam momofmychildren bende 36 haftalıkken gideceğim ama bişe demedi doktor yapar mı yapmaz mı bilemedim özele mi gidiyorsunuz devlete mi
Baycam Zseda bende perşembe günü gideceğim 36 haftalık oluyoruz ama çatı muayenesi yapar mı yapmaz mı bilmiyorum ona göre hazırlıklı gidicem
Zseda Baycam bazıları şey yazmisti çatı muayenesinden sonra 1 hafta içinde doğum oldu vs. Benimde ilk gebelik hiçbir şey bilmiyorum. Bende hazırlık gidicem
seyma2609 Ben oldum 4 gün önce 37. Haftada. Hiç korkulacak bir şey yok hanımlar. 1 dakika bile sürmedi. Bebek henüz kanala girmemiş ama başı baya aşağıda dedi doktor