Ozy 29+2 Haftalik Hamileyim minyon tipliyim ve 8 kilo aldim bugün kontrolüm vardi bebegim 1300 gram olmus 24. mart dogum planlanuyor insallah bolbol kasar yiycem bu ay 😬 siz ne durumdasiniz
Cyla2014 Ozy Bebek zaten sizden gereken besinleri alıyor ne az ne de fazla. Ben kızımda 27 kilo almıştım o zaman ona bakılırsa en az 4 kilo doğmalıydı 😂 3600 doğmuştu doğduktan sonra güzel bakılırsa hemen aliyorlar
YeniAnne55 Ozy bizde suan 34+3günlüğüz en son 4gün önce gittim 2140gr toplam 7kilo aldım subatın ilk haftalarıda doğum gözküyo suan Allahtan bişe olmassa🙏💙
deletedmom947 Ozy 36+4 haftalığım benimde bugün kontrolüm vardı. Ben 12 kg aldım bebeğim de 3145gr olmuş👶🏻 Doğum 1 Şubat görünüyor bakalım ne zaman gelecek🥰