elifdiyorkii Nasıl doğum yapacağım belli değil şuan normal gidiyoruz 36+3teyim ama acayip sıkıldım🥹😅 Merak ediyorum bi anda sancısı gelerek plansız normal doğuma gidenler çoğunlukta kaçıncı haftada acaba😂😂
YeniGelinMeselesi rabiksu06 suyun geldikten sonra hastanede işlemler nasl geçti yani sancın falan kendilğinden mi geldi suni mi taktılar nasıl oldu süreç 🫠
rabiksu06 YeniGelinMeselesi suyum geldikten sonra sancım hafif hafif başladı hastaneye gittiğimde bir cm açıklığım olduğunu söyledi doktorum sabaha kadar bekleyelim duruma göre hareket ederiz denildi ama çatım biraz dar oldupu için açılmam hemen olmaz diye düşünmüşlerdi yatışım yapıldı odada sürekli hareket halindeydim plates falan yaptım sancılarım sıklaştı 6-7cm açılmayla doğumhaneye alındım gece doktorum ebem çok şaşırdı 😂 3.40da oğluşumu kucağıma aldım doğum gerçekten zor ama bebek doğduktan sonrası herşeye değer 🤭🤭
gdaslik elifdiyorkii doktor açıklık muayenesi yaparken suyum geldi ama sancım yoktu çünkü müdahele ile su gelişi oldu enfeksiyon riski yüzünden 24 saat içinde doğum olması gerekiyordu sancım başlamayınca suni verildi. 22 saat sürdü toplam su gelişi ve doğum süreci.
4949zilanerturk elifdiyorkii ben de 36+6oldum bende ankete katıldım inşallah normal doğum olur 39 yada 40 da😅
Nnoktaa elifdiyorkii hiçbir belirtim yoktu 37+4 de doktor “bunun gelmeye niyeti yok 40’ı bulur” dedi. Akşam erken yattım ani su gelişiyle uyandım tam 38. Haftada şak diye doğurdum 😂
gdaslik nur-can621 valla normal sancı nasıl bişey bilmediğimden normalden daha çok ağrı olup olmadığı hakkında bir fikrim yok. Ama evet ağrı oluyor.
YeniGelinMeselesi rabiksu06 maşallah iyi hadi suniye gerek kalmamış benim aklıma takılıyordu kaç gündür su geldikten sonra sancı geliyormu sunş mi takılıyor direk diye teşekkür ederim☺️
Kbrbydk elifdiyorkii evde iki gün sancı çektim 5 dk bire düşünce hastaneye gittik 4 cm açılma vardı.4 saat içinde doğurdum. 😊