nur-can621 kanlı akıntı nişan dedikleri şey galiba.Bebek kanala girince geliyormus.38 haftadan sonra bebeğin gelmesi normal korkmayın lütfen erken doğum değil.Dogumu yapacak olan sizsiniz.Doktorun çok önemi yok aslında.Ikınma vevdogru nefes almayla bebeğinize sağlıkla kavuşun inşallah.Lutfen güzel düşünün.Evladinizi goruceksiniz artık yanınızda uyuyacak.Ben de 36.haftamdayim 38 de dogurmayı istiyorum.Bebegimi görmek kavuşmak sağlıklı olduğunu görmek bunlar uzun zamandır beklediğim şeyler.Saglikla doğması bize bağlı sakince doğumu karsilamaliyiz.Yapabilirsiniz bedeniniz buna hazır demekki,ruhen de kendinizi gevşetin kaslarınız açılsın