Sevimgencer Hanımlar bır saattır sınsı ınceden bır agrım var sol tarafımda karnımın sızce doktora gıtmelımıyım önemlı olabılır mı persembe gunu kontrolum var ama bıraz endıselendım
Sevimgencer Dyg34 12 haftalığım sınsı kasılma degılde benı cok rahatsız etmıyor ama sınır bozucu bısey hafıften vuruyor bayadır
Sevimgencer Dyg34 sımdı gıttım doktora ıcım rahat etmedı dıye de bebek buyudugu ıcın dedı kanama olmadıgı surece korkma dedı