İlaç kullanamıyorum yazmışsınız ama Piraldyne diye bir serum var böyle oje gibi sürüyorsunuz direk yaranın üstüne ertesi güne kadar yarayı kurutup söndürüyor. Hafif acımsı tadı var ama zarar gelmez yutmazsanız benim ağzımın içinde kocaman kocaman çıkardı tek etkili bu serum olurdu. Bir şans verin derim.