İyi günler hanımlar ikili testimin riskli olması sebebiyle fetal dna surecim başladı ve bu sürede sonuç çıkana kadar süre ilerlemedi sanki çok şükür sonucum temiz geldi bu süre içinde bebeğim için hatim başladım ve eğer sonucum temiz gelirse tüm hamile arkadaşlar ve sonuç bekleyenler için bir hatim daha tek başıma bağışlayacagim ve bir hatim de herkesle birlikte okumak istiyorum diye dilek diledim BU DILEKTE benimle birlikte cüz okumak isteyen yada ben okuyamıyorum ama başkasına okutabilirim diyen arkadaşlar varsa yoruma hangi cüzu okuyacağınızi yazar mısınız LÜTFEN yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler