Kubracls Selvikmsgll 35+3 üm bugün konuştuk evet normal görünüyor baş aşağı Allahtan başka bir aksilik çıkmazsa ☺️
YeniAnne55 Selvikmsgll suan normal istiyorum bakalım 17sinde randevum var alttan muane edicek durum neyi gösterir bilemiyoruz🤷🏻♀️
Caglaaa Selvikmsgll 36+1 im şuan normal duruyor baş aşağıda 37 de çağırdı herhalde o zaman çatı muayenesi olucam doktor ona göre karar verecek
Cyla2014 Selvikmsgll benim kızım 21 Şubat 2014 doğumlu maşallah çok akıllı bir bebekliği vardı herkes hayran kalmıştı bir gün üzmedi beni ☺️
Kubracls YeniAnne55 yok hayır doktoruma sordum gerekirse yaparız sanırım sancım gelip doğuma gittiğimde bakıcak doktorum rahat bir insan aynı benim gibi 😂
Selvikmsgll YeniAnne55 canim pazar gunu akinti ile acile gittim alttan ilacla yikadilar vajinayi cok fazla bi aci hissetmedim kacinci haftadasin😊
silakabadayi Selvikmsgll 33+4 deyiz. 28.haftada baş aşağı döndüğü için normal doğum görünüyor gibi demişti 15nde randevum var bakalım o zaman ne dicek 😏
Cansu01 Selvikmsgll ilki sezeryan olduğu için buda sezeryan olacak çok zorlanıyorum artık Şubat 4 yada 5 de alacam dedi doktorumuz 🤔☺️
silakabadayi Selvikmsgll aynı zamanda görünüyor bakalım randevuya gittikten sonra belli olur durumu ☺️ Kaç kilo olmuş senin ki
Elifcik34 Bende 35+4 yim beklemedeyim yalancı sancılar haricinde gelen giden yok.cuma kontrolüm var bakalım ne dicek.
ayaniz Selvikmsgll 35+5 💖 16sında muayene var catı yapılacak sanırım.. en son gittigimde normal diye konusmustuk 16sında netlesicek.. Ama bana doktor ocak sonu gibiymis gibi hazırlan dedi belkide ocak sonuna denk gelir bilemiyorum🤷♀️
Prenseslerr 33+4 bende Pazartesi randevum vardı sezeryan olacağım nasip olursa 15 subat gibi alırız dedi 2hafta sonra tekrar kontrol içim cagırdı
shtngstr Selvikmsgll 35+6yız 6 subat görünüyor ama doktorum ocak 15ten sonra bekliycez dedi. Baş aşağı dönmüştü 10 gün önce perşembe kontrolüm var bakalım ne diyecek kilosunu falan merak ediyorum nefes dışında şükür hicbir şikayetim yok 🤷♀️
Selvikmsgll shtngstr benimde aksamlari nefes almam zorlasiyor ve artik.ordek gibi yurumeye basladim 😁
silakabadayi Selvikmsgll Dün özelde kontrole gittiğimde 1884gr geldi benimki ama iki hafta geriden geliyo kilosu dedi 😏