Nurnisanur ton balığı normalde de zaten dip balığı olduğu için tazesi de pek iyi değil hamilelikte civa oranı yüksek. Bir de kutu, konserve olunca malesef çok fazla katkı maddesi var içerisinde, bana doktorum da çok canım çekmedikçe yenmesi iyi değil demişti, kendim de zararlı olduğunu düşünüyorum, tüketimiyorum. Ama tabi sizin doktorunuz öyle dedi ise, doğrudur.