Kızlar tecrübelerinize dayanarak soruyorum benim ilk çocuğum ve açıkçası hiç korunma yoluna gitmedik zaten kendi isteğimizle evlendikten kısa bir süre sonra bebiş haberini aldık ama merak ettiğim şu sizler Doğumdan sonra korunma için ne yaptınız ? Spirali hemen takıyorlar mı ? Ben pek ilaç ve iğne taraftarı değilim başka ne yöntem olabilir çünkü en az 2 yıl düşünmüyoruz 🤷🏻♀️😊