Merhaba kızlar. Daha önce kimyasal gebelik geçirdim şimdi de gebe olduğumu öğrendim fakat lekelenmem vardı o şekilde öğrendim betahcg
13 Haziran 8.92
15 Haziran 13.96
18 Haziran 116
şeklinde kanama vs durdu yani peçeteye geliyordu zaten bi ara artacak gibi oldu ama çok şükür kesildi ama tekrar yani kanamam olacak gibi hissediyorum düşünüyorum yardımcı olur musunuz artışım iyi mi bayram dolayısıyla doktora da gidemiyorum