Beybyi yapma bence ben ilk bebegımde yaptım hamıleymısım ama negatıf çıktı, bu döllenme ile alakalı 3-4 gün gec döllenme olsa bile test sonucunu yanıltacak o yüzden yapma günü gelınde yap garantı olsn belkı hamıssındır ama test negatif çıkar boşa üzülürsün 5 gün boyunca adete 5 gün kalıp her gün yapıp negatif gören 1 gün kala silik gören çok kadın var çoğu da doğurdu❤️