Kızlar dün et koyduk buzluga derecesi 7 deymiş normalde 2 olması gerekirmiş herneyse öglen farkettik bunu etler sulanmış tekrar poşetleyip dolapta attık koyalı 2 saat oldu 2 derecede ayarladık poşetler buz gibi baktım ama daha buz tutmaya yönelmemiş et ne kadar sürede tam buz tutar veya donar bilgisi olan yazabilrmi