23+2gunluk hamileyim bebeğimin tekmelerini hala daha hissetmedim.Etrafimdaki çocuklu arkadaşlarimin arasında 16.haftadan sonra hissetmiş olan bile var.Bende 22den sonra hissederim artık diyordum ama haftada bir hiçkiriğini hissetmekten başka bişey yok.Doktoruma sormadım son randevuda,hissederim diye ama hala yok.2hafta var daha gitmeme.Ama rahat degilim.Sizlerde de böyle geç hissetmeler oldumu.Çocukta bir sorun yoktur inşallah😔