sl_bcx ben de yaptırmayacağım, dediğiniz gibi hem pahalı, ki Ankara’da ben 10-14bin arası diye duyuyorum. Hem de bana abartılı geliyor o süslemeler, bir en fazla iki gece kalınıyor. Kapı süsü yaptırdım, sonra da bebeğin kendi odasına asacağım, hastane kapısına onu asarım, belki bir kaç da balon alırız en fazla onun dışında bir şey yapmayı düşünmüyorum