Gzmemn Haftaya giriyorum denize gitmem sakıncalı olur mu acaba 40 dk yol mesafesinde yada girmesem sadece şezlogta otursam ama bi korkuyorumda bir şey olur diye gerçi girenler var hamileyken 🤦♀️😞
2prensesannesiiii Gzmemn hamileyken ileri haftada denize girmek doğum kolaylaştırır deniliyor kimi de 8. Aydasın günah falan dedi bana biz erken doğum olur diye gitmedik ve dr bana uzak mesafe yolu önermedi yani sordum 34 haftadayım bu haftalarda önerilmiyor dedi bana
Hulo2105 Gzmemn bence doktoruna sor canım 38. Hafta baya ileri bir hafta çünkü havalar da sıcak. Biz ne desek vebaline gireriz şimdi gir deriz bişey olur
Eliffyamann Gzmemn 40+2 doğum yaptim son zamana kadar girdim, antalyaya da gittik 7 gidis 7 dönüş 14 saat yol hic bir şey olmadı, normal hayata devam edilmeli bence serklaj düşük vs problem yoksa
Rosealbina Ben 1. Çocuğumda 40 haftalıkken girdim sıkıntı yaşamadım havuz olmaz belki ama Deniz olabilir şimdi 34+4 giriyorum yine
Gzmemn Rosealbina aslında cok yüzmeyi seven biri değilim sadece cok aşırı bunaldım değişiklik olur bir daha gidemem diye dusunuyorum
Gzmemn 2prensesannesiiii evet bazıları günah diyor ama amaç kafa dinlemek kıtap okumak kahve icmek doktora soracağım mutlaka. Sezeryen olcak gibi görünüyor bir sorun olmaz heralde