tunasmom Amphitrite geçen yıl Dr. Serkan beyde doğum yaptım. Çok memnundum doktorumdan gebelik sürecim doğumum çok güzel geçti. Kadın doktor olarakta Dr. Neslihan Bahatı önerebilirim iki doktorumuzda çok ilgili bilgili doktorlar