dika seni çok iyi anlıyorum biz de 5 yıldır istiyoruz. Kendi hastalığımdan dolayı doktorum 2 yıl izin vermedi. Sonraki süreçte de negatif sonuçlar aldık. En son 7-8 ay önce eşime varikosel dedi doktor sperm sayısı düşük, tüp bebek dedi biz istemedik. Rabb’im den ümidimi kesmiyorum, mucize olacak inanıyorum en kısa zamanda hepimiz pozitif sonuç alırız İNŞALLAH