40+5 haftalık olduk agrilarim sebebiyle hastaneye geldim açıklığım yoktu ancak suyu azaldığı için nst falan derken doğum odasına aldılar, ultrasonla muayene ettiler acikliga tekrar bakıldı, suan hala nst deyim, ve 1 saat önce gibi bir süre de vajinadan rahim yumusasin ve açıklık kolaylassin diye ilaç verildi , ilk gebeliğim bu , çok korkuyorum daha önce yaşayanınız var mı bunu ?