Esrashshshssh Kızlar ya 1 aydır bebeğime kontrole gitmedim 15 gün de tatile geldik 1 buçuk ay sonra kontrole gitsem sorun olur mu ya içimde hep bi stres 😥29 haftalığım
Niloyaaaaa Esrashshshssh hareketleri hissettiğiniz sürece problem olucağını düşünmüyorum güzel düşünün zaten tatil bitiyor özele gidebilirseniz içinizin rahat etmesi açısından gösterebilirsiniz
merimiri Esrashshshssh Bence mutlaka gidin illa ki kötü bi şey olacak değil ama doktor suyuna falan da bakıyor onlar da sürekli değişen şeyler bana son gittiğimde suyun bi tık fazla dedi mesela detaylı da bunu görmemiştim o yüzden her ihtimale karşı son zamanlarda daha dikkatli olmak lazım