tugce_2501 Bugün acile görünmemi söylemişti doktorum bende gittim hiç açılmam yokmuş ama nstde doğum sancısı çıkmış 2,3 defa eve git dedi doktor doğurmak istiyorum artık çok yoruldum ne zaman doğurcammmm
gokceekus17 tugce_2501 bende aynıyım. 39+1 olduk bugün. Dün kontrolüm vardı çatı muayenesi yaptı doktorum 2 parmak açıklık var dedi 1 hafta daha bekleyelim gelmesini dedi. Artık doğurmak istiyorum ☺️ sancı falanda yok daha nasıl olacak bilmiyorum
Gulyldrm_44 tugce_2501 39+3 ben de yalancı sancı çekiyorum nstde sancı açıklık yumuşama çıkmıyor çok bunaldım🙈
Firdevseren tugce_2501 bebeğiniz hangi haftada döndü 31. Haftada dönmemişti şu an 35 oldum yarın görünücem sanırım haşa dönmedi benimki karnım çok yukarıda
Gulyldrm_44 tugce_2501 ay vallaha ben de bunaldım doğsun kurtulayım diyorum sonrası daha da kötü diyorlar😅😅
tugce_2501 Firdevseren 32 haftadan sonra dönmüştü ama 36dan sonra aşağıya inmeye başlamıştı benim karnım şuan baya aşağıda
Cansu128 tugce_2501 merhaba banada e 38. Haftada suni sancı verecekti doktor, bayram da olmadığı için bayramdan önce doğumu gerceklestirecekti. Bir kaç gün zeytinyağıyla masaj yaptım o bölgede rahmi uyarır gibi ve sabahına suyum geldi sancim basladi. Tavsiye ederim ama biraz zorlanıyor insan karnı kocaman olduğu icin
Mommelike Cansu128 aaa nasıl yaptınız masajı hemen demeyelim bu arada suni sancı zarar veriyor muymuş bebeğe doktor nededi açılmam falan yok nişanda yok yinede başlatılabilir minyani
Mom_boy tugce_2501 Bende aynıyım sadece 2 parmak acılmam var cok rahatsızım artık ödemlerim cok agrılarım yok bebek cok kilo almıs ne yapıcagım bilmiyor 🥺
gokceekus17 Mom_boy bende aynıyım 2 parmak açılma var dedi doktor düne kadar hafif sancılar vardı oda gitti 2 gündür ne ağrı ne sancı. Artık bir an önce sağlıkla doğurmak istiyorum. Ellerim çok şişti sol tarafıma yatmaktan kolum ağrıyor artık.
Mom_boy gokceekus17 yetersiz açılma istersen yatırırız evde cekmen daha saglıklı süreci diyorlar imzalayıp kagıt mecbur cıkıyorum
Mom_boy gokceekus17 yetersiz açılma istersen yatırırız evde cekmen daha saglıklı süreci diyorlar imzalayıp kagıt mecbur cıkıyorum