sweetmom_ Kızlar iğnenin 9. Günü kan verdim ve 3, 85 çıktı. Bugün 11. Gundeyim eşim en az benim kadar sabırsız ve bu gece tekrar kan verelim diyor. Sizce vermeli miyim? Eger gebelik varsa artış olur mu?
yasemincicekkk sweetmom_ bence direkt verin . Artış varsa gebelik vardır . Eşiniz de o kadar heves etmiş süre uzadıkça daha çok heves edersiniz, yoksa öğrenmiş olursunuz
sweetmom_ Kontes001 bende öyle düşünüyorum ama eşim çok sabırsız onun zoruyla 9. Günde test yaptım zaten. Kırmak da istemiyorum aynı zamanda az çıkarsa üzülmesine de istemiyorum inşaallah olur. 2. İğne denememiz çünkü
sweetmom_ Mommmmy iğnenin etkisi oluyor ya. Kimisi 7-9 günde iğne etkisini yitiriyor diyor eğer aşırı su iciliyorsa bende çok su içiyorum. İnşaallah gebelik oluşur bu ay ya.
sweetmom_ Bir_nazenin01 ay hadi inşaallah. Bu seferki iğne tedavisinde hiç göğüs hassasiyetim olmadı ama yumurtalık ve rahmime iğne batıyormus gibi ağrı giriyor, göğsüme de ara ara iğne batma gibi ağrı giriyor ama şişme hassasiyet yok ve bu beni korkutuyor.
feridelevent_08 sweetmom_ inşallah bebiş vardır 🤲🏻🌸 benimde sağ kaşığıma hafif hafif ağne batıyor 10.günüm çok umutsuzum nedense 😢 piskolojim alt üst oldu artık
sweetmom_ feridelevent_08 benimde ilk yumurtam sagdaydi büyümesini bekledik sonra baktık ki büyüyüp çatlamış kendi, yeni bir yumurta büyümüştü onun için iğne yaptık. İnşaallah tutunur.🤲🏻🥺 İkimizde güzel haberler alalım inşaallah