Merhabalar henüz ölçüme gitmedim ama merak ettiğim birkaç şeyi sormak istiyorum, öncelikle pcos vardı bende ve ona bağlı ciddi denmeyecek seviyede insülin direnci ama çogu zaman değerim baya düşüyordu.
Merak ettiklerim, bebeğin kilosu ve boyu haftayla uyumlu ise seker yine de cikabiliyor mu? ( genelde hep ilerden giden bebeklerde seker cikiyor diye gordugum icin soruyorum bilgim yok )
Bir digeri hangi degerler sorun oluyor acaba?
Son sorum da genelde kac kilo aldiniz ve gebelik sekeri cikti acaba kilo alimiyla nasil bir ilgisi var?