Bebeğim doğumda tuvaletini yediği için 8 gündür enfeksiyondan yoğun bakımda yatıyor ve ldh değeri 1108.
Aslında bugün taburcu olucaktık sonra bu değer çıkınca doktor vazgeçti eve giderseniz beyne pıhtı atabilir dedi. Tedavi devam ediyor. Başına gelen var mı?