Arkadaşlar yeni doğum yaptm göğüs ucum yok bende silikon uçla emziriyorum süt baya gidiyodur beebgime değil mi böyle olunca içtiğini flan goremitorm hissedemiyorm ama bıraktığında ucda sut biriktiğini görüyorum onun midesine kadar da gidiyodur dmi 😂
Kısacasi silikon uç kullanan ve ise yaradığını söyleyen var mı