Brsnbrsn Merhaba kzlar 40+4 olduk bir saattir bebeğim çok hareketli ve çok baskı yapıyor aşağı doğum belirtisi mi sizce
GuzelMelegimm Brsnbrsn ya varya seni cidden tebrik ediyorum. Bu sıcakta 40+4 e kadar nasıl dayandın. 10 aylık olcan nerdeyse. Allah yardımcın olsun çok zooor rr. Git sezaryen ol bacım rahatla niye beklıyon daha fazla
Aksoyhumeyra Brsnbrsn bende 40+4 oldum artik çatlıcak gibiyim doktorum da normal olsun diye bekletiyir kendi sancimin gelmesini. Tamda bayrama denk geldi iyice strese girdim alsa da rahatlasam artik
Brsnbrsn GuzelMelegimm amin daha bu neki bacım ilk bebegimi 42 haftalıkken doğurdum suni sancı ile belki bu kendi gelir diyorum ama yok yarın gidecegim bakalım benimkiler yerini seviyor heralde 😂
Nur1020 GuzelMelegimm kadın o kadar beklemiş niye sezeryan olsun En sağlıklısı normal şunun şurasında bekleyeceği bir hafta daha Hadi maksimum 2 olsun
Brsnbrsn Aksoyhumeyra aynen son zamanlar sıcaklar artık iyice yordu. Ben dün gittim kontrole sancı falan çıkmadı 41 sınır dediler cumartesi günü yatış olcak inşallah
Smy9494 Had inşallah tek avazda dogurursun:))) ilk hamileligim benimde nasıl bir süreç bilemesemde öyle derler hemen doğurursun inşallah 😊
Brsnbrsn Smy9494 Smy9494 amin inşallah canım. Benim üçüncü olmasına rağmen ilk miş gibi heyecanlıym ne açılma ne sancı var şimdilik bakalım ilerleyen zamanda ne olcak :)