Ksmkubra Ben 33 haftalıkken bebek 32.haftada gözüküyor dedi doktor her gün et ye dedi. Et dışında kilo aldıracak neler var? Deneyimlerinize ihtiyacım var
GuzelMelegimm Ksmkubra yiyorum.. Neler neler yedim. Yine almamış. Bu hafta bol bol et yedim inşallah almıştır. Cumartesi kontrol benim de 2 hafta geride
Ksmkubra _almirasmom Kefir sade olmak zorunda değil mi? Birde süt için pastörize yada laktozsuz için diyorlar
Uras3435 GuzelMelegimm Ksmkubra Kaşar peyniri ,yumurta ,et ve süt ürünleri, balik ,avokado,muz, kuru yemiş bebeğe kilo aldırır 🤗🌹❤️🌺
Ksmkubra GuzelMelegimm GuzelMelegimm 33.haftadayken 2050 kg boy 43,50 doktor 32 hafta ölçtü. Benim anlamadığım gebelikte ortalama boy kilo gösteren bir tablo var ona baktığımda bu kilo uygun gösteriyordu anlayamadım
_almirasmom Ksmkubra laktosuzun sadece tadı guzel ama sade olmak zorunlu tam yaglı sut ve yogurt tuketebılırsın ama yag oranı yuksek olanı al canım benım bebe 2 haftada 600 gr aldı normal de 3 haftada hep 290 gr alırdı
SrpYlmz Ksmkubra kefir sade olmak zorunda süt peynir yoğurt pastörize yani hazir olmalı laktosuz olmak zorunda değil kabızlık sorununuz varsa öle laktosuz icseniz olur
Handevich Ksmkubra evet sade ama ben sade sevmediğim için meyveyle blenderdan geçiriyorum ya soğuk soğuk içiyorum ya da dondurma kaplarına döküp dondurup dondurma gibi yiyorum
Kakulimmm Ksmkubra Evet sade icseniz daha iyi olur. Baya araştırdım içinde en fazla protein olan kefir kefirzademmis. Ama onu nedense bulamıyorum rahat şekilde. Kardeşime bir kere intertten sipariş verdirdim parasını almayınca içime devam ettim. Bulabilrseniz kefirzadem için
GuzelMelegimm Ksmkubra evet benimde aynıydı. 33 de 2000 kiloydu. Burdakilere de soruyorum ortalama bu kilolardalar. Bu hafta iyi beslendim inşallah kilo almıştır. Kilosu önemli değil yeter ki az da olsa kilo alsın. Sizinki kilo almıyor mu az mı alıyor
Sevde11 Ksmkubra haşlanmış yumurta cig kuruyemisler, bulgur, kabak cekirdegi , kefir ev yoğurdu, ceviz, kuru baklagiller ,
Ksmkubra GuzelMelegimm Bilmiyorım ki önceki haftalarda bir problem yoktu şimdi çıktı. Çok üzülüyorum ister istemez. Bayramdan sonra gidicem bende o kadar tedirginim ki
Ksmkubra _almirasmom ayyy hemen bana söyler misin nasıl beslendin sadece süt mü. Şimdi ben laktozsuz ve yağ oranı yüksek süt alıcam değil mi
Ksmkubra _almirasmom tamam market yoğurdu ev yapımı değil ya sağlıksızdır diye düşünüyordum o zaman tam yağlı yoğurtta alıyım yoksa sen ev yoğurdu mu yiyordun
_almirasmom Ksmkubra ben ev yogurdu sadece kızıma yedırıyorum esımın babanesı yapıpta verırse yoksa ben yemıyorum hep market yoğurdu kızımda hatta market yoğurdu yıyor ve marketten kutu sut alıyorum kendıme 3.3 yaglı pınarın kızımada seker karıstırıp ıcırıyorum kızım bıle masallah kılo almaya basladı bebelac ıcıyordu artık ıcmıyor buyuk masraftanda kurtardı bizi 😀