Merhaba 31 haftalık gebeyim. Bir aydır kilom değişmiyor doğru düzgün 57- 58 çıkıp duruyorum tartıda sürekli. Bu hafta kontrolüm vardı bayram haftası diye gidemedim. Bebeğim kilo alıyordur değil mi ? Sonuçta 200-300 gram bir şey aldığı tartıda hissedilmeyebilir. Kendimi kısıtlamıyorum normal besleniyorum.