Aysegulll_37_annelikk Kızlar doğumdan sonra nasıl korunmayı düşünüyorsunuz hangi yöntem daha kolay ve güvenilir
YeniGelinMeselesi Aysegulll_37_annelikk hamilelikten önce hapla korundum benim için en kafamın rahat olduğu ve güvendiğim yöntem bu oldu şimdide doğumdan sonra hap istiyorum ama emzirirken kullanılıyormu bilmiyorum diğer hiçbi yönteme güvencim yok 😂🥲
melekmi22 Aysegulll_37_annelikk spiral taktirip korunmayı düşünüyorum bana en etkili o gibi geliyor hap çok iyi ama emzirme dönemi hap yasak çevremdeki çoğu kişi de spiral kullanıyo
ateenmommy Bebeğim 2 aylık, doktorum prezervatif ile korunmanın en kolay korunma yöntemi olduğunu söyledi. Hormonlarla oynamayan, regl döngüsünü bozmayan tek alternatif dedi. Şuan prezervatifle korunuyoruz, tabii prezervatifi kontrol ederek+geri çekilme dahil.
Aysegulll_37_annelikk ateenmommy ya onda da hamile kaliniyomus diyolar geri çekilme olursa kalinmayabilir
ateenmommy Aysegulll_37_annelikk Doktorum prezervatif kontrolü + geri çekilme ile riski ortadan kaldıracağımızı söyledi. Bakalım 🙂
YeniGelinMeselesi Aysegulll_37_annelikk evet her gün aynı saat aynı dkda alıyordum ben adı Yasmin 21 gün kullanıyosun bitiyor adet oluyon bıraktıktan 7 güün sonra tekrar başlıyon aynı saatte içmeye hepte içe boşalmalı yaşadı bi sorun olmadı böyle özenli kullanınca bana vücuduma yan etkide de etmedi bakalım doğumdan sonra doktoruma danışıcam☺️
Aysegulll_37_annelikk YeniGelinMeselesi onun başına çıkamam ya emzirme döneminde bebeğe de zarari olabilir sütten geçebilir
Hmyraltnts ateenmommy geri çekilme olmadan hanşle kalma olasılığın yüksek mi ya bebeğim 8 aylık adetim gecikti doğum yaptığım zamanlar düzensizdin ama 3 4 aydır düzenli olıyodun bu ay olmadım ve stresliyim inşallah hamile değilimdir test almayı düşünüyorum ama annem stres yaptıkça olmazsın anca düzene oturuyodur felan dediği için bekliyorum
Aysegulll_37_annelikk melekmi22 bnede öyle düşünüyorum aslında ama her insana olmuyomus diyolar kanama fln yapıyormuş
melekmi22 Aysegulll_37_annelikk 100 kişiden 5 kişi olsun pek duymadım bu tarz sorun yaşayan yaşarsam da nasip artık başka yollar deneriz
FatSon9993 Aysegulll_37_annelikk yurt dışındayım canım doktor reçeteye yazdı en uygun olanı iğne 37euro (1300tl) 15 Euro(530tl) da doktorda vurulduğum için Türkiye için bilmiyorum