İlk önce şunu söyliyim hamileliğimi özledim bebeğimin karnımda oluşu o his çok farklıymış çok şükür şuan kucağımda hamilelikte evet zor ama insan özlüyormuş 🥲biraz uzun olacak ama bence okuyun 🥰
Gelelim hikayeme , pazarı pazartesiye bağlayan gece 3 Haziran da saat 1 gibi uzandım bi baktım bebeğin başının baskı yaptığı yerden pıt pıt gibi bişeyler hissettim sanki parmaklarıyla bişey yaptı gibi meğer kesesini delmiş 🤭zaten yalancı sancılarım vardı neyse uzanırken hafif ıslaklık hissettim sonra ayağa kalktım devam etti hemen tuvalete gittim hafif hafif devam ediyordu ped taktım pilates topuna gittim hareketler nefes egzersizi yapmaya başladım eşimle beraber ördek yürüyüşü yaptık sonra duşa girdim annemin ısrarıyla 2 defa , sancılarım gelmeye başlamıştı düzenli bir şekilde kasılma sayarla yapınca hazırlanıp hastaneye gidin dedi kaç defa neyse gece saat 3-4 gibi giyinip hastaneye doğru yola çıktık 40-45 dk sürüyor sancılarım devam ediyordu suyumda hafif hafif geliyordu rengide pembeyle karışıktı , hastanede nöbetçi doktor açıklığıma baktı 1 cm diyince bi duraksadım ama modumu düşürmedim yatış verdi sancı odasına geçtik annem eşimle allahtan onları alıyorlarmış üstümü komple çıkarttırıp hastane elbisesi giydirdiler ((çok tatlıydı 🤭göbek kısmı açılıyordu nst için çok hoşuma gitmişti )) ebe geldi nstye bağladı ldoktoruma haber vermişler doktorum komut veriyordu , sancım düzenliydi ama açılma ilerlememişti doktorum lavma yaptırdı suni sancı bağlanmasını istedi Burda yazılanlardan çevrenin dediklerinde korkmuştum ama kendimi motive ettim sürekli süreç hızlı ilerleyecek bebeğimi kucağıma almam için gerekli birşey az kaldı akşama bebek kucağımda diye hep kendimi güçlendirdim sancılar şiddetleniyordu görümcemle eşim yer değiştiriyordu arada, annem hep yanımdaydı görümcem bağır rahat ol diyordu ama gerçekten bağırmak acımı arttırdı hep nefes egzersizi yaptım YouTube dinlemiştim bir hafta önceden başlamıştım annemle eşimde belime masaj yapıyorlardı çok iyi geliyordu açılma muayenesine geldiklerinde yazılanların aksine rahatlıyordum öğlen 12 gibi sancılarım pik yapmıştı sancı aralığı bi kaç saniyeydi doktorum bi ara suni sancıyı kesti sonra tekrar arttırdı açılmam 7-8 olmuştu her sancıda ıkın diyordu ebem eşimle annem bacaklarımı tutuyorlardı ıkınıyordum o arada doktorumda sürekli gelip muayene ediyordu ve o kadar güzel motive ediyordu ki anlatamam , bebeğimin başı kanala tam girmemişti açılmaya rağmen 20’şer dakika da secde pozisyonu sağa sola yatma derken öğlen 2 falan olmuştu artık ıkınma ve baskı hissediyordum doktorum geldi muayene etti ve gidiyoruz dedi doğumhanede ilk doğum olduğu için ve yırtılma olmasın diye önce iğneyle uyuşturdu iğne sivrisinek ısırığı gibi zaten sancıdan hissetmiyorsunuz kesi attı anlamadım zaten sonra bi kaç ıkınmayla geldi prensesim normalde nefesimi tutmam covid geçirdik hep sıkıntım vardı ama o ıkınma zamanı nasıl nefesimi tuttum nasıl bir güç geliyor anlatamam düşünün doktorum tamam dur nefes al dedi 😂 🧿ve o an gerçekten inanılmaz bir an mucizevi yani anlatamam hemen karnımın üstüne koydular hemen dokundum ona sıcacık düşününce anlatamıyorum gerçekten rabbim isteyen herkese nasip etsin temizledikten sonra göğsümü tutturdular biraz ağzına aldı ve bakımları için yan tarafa aldılar sesi geliyordu o arada plasentayıda doğurdum bir ıkınmayla geliyor onda hiçbişey yok sonra dikiş işlemi oldu Sadece dikişi anladım ama ağrı sızı çok çok çok hafif oldu oda ip hissettim bi tuhaf oldum doktorum bitirdi hasta bakıcılar vücudumu temizledi ve giydirip odaya götürdüler ve prensesime kavuştum çok şükür darısı doğumu bekleyenlere size tavsiyem evet çok zor ama gerçekten kendinizi son ana odaklayın nefes egzersi yapın boş yere bağırmayın benim en büyük şansım doktorum ve hastahanem gerçekten mükemmeldi doktorum her fırsatta süpersin harikasın diye diye motive etti çalışanlar ebeler hepsi aşırı iyiydiler yine olsa yine orda yaparım sorularınız varsa alabilirim ☺️😍🥰