iremsz 36.haftadayım son iki gündür arada bir gelen bir çarpıntım var sıcaktan mı bilmiyorum 120-130 arası oluyor nabzım tehlikeli bir durum mu tansiyon çıkması bu şekilde olabilir mi ama 5-10 dk içinde düzeliyor ne derseniz kızlar
momofmychildren iremsz sıcaktan stresten susuzluktan olabilir canım bende de oluyor tansiyonum arada yükseldi ama doktoruma söyledim sürekli olursa endiselen 1 hafta takip et felan dedi
momofmychildren iremsz stresi bir gün geçirdiniz mi? 33 haftalık hamileyim arada bende de kalp çarpıntısı oluyor korkmayın ❤️