Dlrdilara Kızlar 8 haftalık hamileyim üç haftadır Progestan kullanıyorum lekelenmelerden dolayı. Birkaç gündür hapşırınca sanki içimde bir şey parçalanıyor çok ağrı oluyor özellikle bebeğin bulunduğu tarafta 😕 bu neden oluyor acaba?
snowglobe Dlrdilara Hiç bilgim yok ama kendinizi dinlemeyin bu kadar. 8 haftalık daha bi şey hissetmeniz mümkün değil diye düşünüyorım. Böyle hamilelik bitmez biraz relax kendi iyiliğğniz için