Şuan 6+1 im adet gecikmesi olduğundan beri ara ara kahverengi akıntım oluyordu doktor progestan yazdı ama leke için değil daha önce düştüklerim olduğu için. Fitil olarak kullanıyorum ve bı kaç gündür çok yoğun kahverengi akıntı oluyo camasirimda ıslaklık hissi olduğunu hissediyorum yani olduğunda. Benim gibi olan var mı yine bir düşük korkusu ile yaşamak tam gulerken görüp üzülmekten yoruldum. Bu arada doktorum kahverengi akıntıdan korkma kirmizi olursa kork diyor ama bu kadar da çok kahverengi akıntı normal gelmiyor bana tedirginim