Kızlar benim hamile kalmadan önce ameliyat olmam gereken ciddi 2 tane fıtığım vardı ama ameliyattan sonra tekrarladığı için olma fikrinden vazgeçtim sonra da hamile olduğumu öğrendim zaten. Merak ettiğim şey benim gibi olan varsa nasıl doğum yaptınız? Henüz beyin ve sinir cerrahisine gidip tavsiye alamadım o yüzden sizin deneyimlerinizi duymak istedim. Normal doğumda ıkınmak zararlı olur mu? Ya da sezeryanda belden iğne olabildiniz mi? Yoksa genel anesteziyle mi doğum yaptınız? Beni bi aydınlatınnn 🙏🏻🙏🏻