Merhabalar,
Bugün 11+1 günlük hamileyim. 5+1′de keseden büyük kanama alanım vardı. Şu anda yok. Son iki hafta içinde 4 doktor baktı ve kanama alanı göremediler. 10+5′te progestan fitili kullanırken zorlandım. Gece saat 1′de tuvalete kalktığımda önce pembe sonra kahverengi kanamam oldu. Acildeki doktor rahim girişinde kızarıklık olduğunu kanama alanı görülmediğini bebeğin iyi olduğunu söyledi. Dün yani 11 haftalık iken sabah uyandım, çamaşırımda kahverengi kanama gördüm. Bir gün öncesinde de kahverengi noktalar görmüştüm. Cok devam etmedi acile gittiğimde yine baktılar bebek ultrasonda bir hafta önde gidiyor ve kalp atisi da var dedi doktor, kanama alanı yine görülmedi. Bugün yani 11+1′de yine sabah uyandım 3 4 damla kadar kahverengi kanama gördüm pedimde. Her acile gittiğimde alttan bakıyorlar, ben de ondan da belki kanama oluyordur diye düşünüyorum. Bebeğin olduğu yer sert hissedebiliyorum sanki büyüyor ve sığmıyor karnıma gibi bazen acı da hissediyorum o bölgede. Üzerine böyle kanamam olunca korkmaya başladım. Doktor eski kandır dedi. Ancak her sabah uyandıktan sonra lavaboya ilk gidişimde ya da ikinci gidişimde bir sıcaklık hissediyorum ve bir bakıyorum ki lekelenme olmuş. Bu zamana kadar hep yattım dinlendim. Bol su içtim, progestani da ağızdan alıyorum artık. Bebeğim düşer diye çok korkuyorum.