Bengo Kızlar 3 gündür ölürcesine mide yanması çekiyorum yemek borum boğazlarıma kadar sıcak hiçbir şey içemiyorum ölücem 22 haftadayız hastaneyi aradım nöb. dr pantomed 40 mg önerdi kullanananız var mı hiç yada acil tavsiyeee lütfen 🙏🏻
Nlnmtn Bengo onu kullanmadım ancak mide yanma şikayetim olduğunu soyledigimde doktorum bana rennie verdi ağızda eritilen mine yanması yaşadığım an alıyorum bı tane anında geciyor
Nlnmtn Bengo doktorum yazdı bana bu iyi gelir yaninda her zaman bulundur dedi 34 haftalık hamileyim şuan 24. Haftamdam beri her mide yanmasında kullanıyorum