bsrakkaya0 sanıyorum bir iki poliklinik dışında asistan ilgileniyor.Necati Hançerlioğlu vardı orda bi çok kişi kendisinden memnun düzenli olarak kendisi bulunuyor.Benim perinatoloji bölümüydü o yüzden normalleri çok iyi bilmiyorum ama zaten doğumu da kontrolünüzü sağlayan doktor yaptırmıyor.