Yaseminnn8 Arkadaşlar 34 haftalık gebeyim 5 gün önce tromboze hemoroid oldum fitil krem ve antibiyotik kullanıyorum fakat asla rahatlamadim günlerim kabusa döndü, ne önerirsiniz yaşayan var mı acaba cerrahi bir işlem yapılıyor mu
SbLBrk Selam hamilelikte cerrahi mudehale var mi bilmiyorum ama hemorid sorunu bende de vardi bagirsak yumusatici seyler icin ve yiyin mutlaka diski ne kadar yumusaksa o kadar kolay olur birde ilik suya oturma deneyebilirsiniz rahatlatir gevsetir kaslari cok gecmis olsun