Ellerim,kollarım ve ayaklarım çok ödem tutmaya başladı artık balon gibi oldular ayaklarım gün sonu akşamları çok ağrıyor ovuyoruz ama geçmiyor, ellerimde sabah uyandığım ilk yarım saat falan çok uyuşuk ve ağrıyor bir şey tutamıyorum bile o an geceleri bazen kollarımın ellerimin uyuşukluğuna ağrısına uyanıyorum sizde durum nasıl doğumdan sonra geçiyordur inşallah bu ağrılar ödemler ya tombik tombik oldu ellerim ayaklarım😂😮💨