Hamile olduğumu bilmiyordum öyle bir düşüncem yoktu öğrenene kadar da sigara içtim öğrenince bıraktım çok şükür sağlıklı, eşimden bana destek olmasını istedim bırakırken inada içti gözümün önünde mutfağın balkonunda içiyor ama içmeyen mutfaktan hemen kokusunu alır mutfak kokuyor o zaman evde içme dedim yok yine devam ben çok zorlandım ama bıraktım şimdi psikolojik olarak dipteydim herkesin kendine göre bir derdi var herkes birşeylere tutunuyor şuan gerçekten sigara içmek istiyorum sanki bi tane içsem herşey geçecek rahatlayacağim ama içersem devamı gelecek biliyorum eşim söz verdi güya doğuma kadar bırakacaktı sözünü tutmadı bide içiyor kokusu geliyor sinirlerim bozuluyor maddi boyutu da var tabi ayda 2 3 bin sigaraya veriyor yazık, lohusalığımı da kullanıp eşime sigarayı bıraktırmak istiyorum var mı öneriniz