Makbule_199110 Aysegulll_37_annelikk ayni ben4.kizim olucak karar veremedim hala esim Sara istiyor ben kararsız im
cLearQueen Aysegulll_37_annelikk benim kızımin adı Duru olcak inşallah.. biz 5 yıl önce karar vermiştik zaten eşimle 🥰
Kayramelisa97 Aysegulll_37_annelikk bizimki henüz belli değil ama kız olursa melisa veya duru katacağım
Yasminahmet İlk kızımın ismi Betül anlamı çok hoşuma gitmişti. İffetli , namuslu kadın diye. Şimdi doğacak için Begüm düşünüyoruz.
Aysegulll_37_annelikk Makbule_199110 benim bişey beğeniyorum eşim beğenmiyor eşim bı isim söylüyor ben beğenmiyorum 😂
Makbule_199110 Aysegulll_37_annelikk ayni biz 😁😁birde 4.kizim guzel isimleri koyduk simdi buna zorlaniyoruz
Aysegulll_37_annelikk Kayramelisa97 benimde belli değil kıza benzetti ama emin olamadi erkek olursa Ali asaf yada Cihangir olacak ams kız belli değil
Aysegulll_37_annelikk Makbule_199110 Zeynep isminide çok seviyorum ama çevremde çok vsr Zeynep koyabilirsiniz
Makbule_199110 Aysegulll_37_annelikk bende seviyorum hatta halam zeynep.onuda cok seviyorum ama benim halam kuser diye esim istemiyor 🤨