Sedab123 Reglim 5 gün gecikti ama belirtilerim de var sancım var gebelik testi yaptım negatif çıktı sizce hamile miyim?
MrvBK Sedab123 En sağlıklısı kan vermek. Bundan başka türlü emin olamayız malesef. İnşallah hamilesinizdir de güzel haberlerinizi verirsiniz burdan.
ZeynepDuru17 Sedab123 12 gün geçmesi lazım net öğrenmek için ama sekiz gün geçtiğinde öğrenmiştim ben 🤭
Naz1404 YoncaD ben 4 ve 5. Günlerde test yapmıştım negatif çıkmıştı, 8. Günde 30 sn içinde net iki çizgi gördüm🤷🏻♀️ bazen çıkmıyor yani