Kızlar çok stresli ve yorucu bir bayram geçirdim eşim olmadığı için herşeyle ben uğraştım üstüne kaynanamdan bir ton azar işittim üstüne eşimin halası bağıra bağıra dedikodumu yaptı yalandan sancısı var diye
ağlayarak kendimi strese sokarak zor bir bayram geçirdim hâlâ da psikolojik olarak iyi değilim şuan 30+6 dayım dün gece 12 de yola çıktık etleri alıp bozulmasın diye dinlenmeden saat 4 de eve geldik yol boyu bazen aşırı sert bazen regl ağrısı gibi sancım oldu sürekli kramp giriyormuş gibi eve gelir gelmez yorgunluktan uyudum şimdi de ağrım var iki gün sonra kontrolüm var onu mu bekliyim yoksa bu gün gidim mi hastahneye bir etkisi olmuş mudur bebeğe bilemedim