Merhaba hanimlar . Bir sorum olcakdi cok yakin bir arkadasimin gece iki kere kanamasi oldu hastaneye gittiginde plesenta arkada ondan kanama olmus denildi . Suanda 32 haftalik ve ciger gelistirici igneyle serum yapildi . Diycegim suki bu durumu yasayan warmi biraz bilgi werirmisiniz ileriki surecte tekrar kanamasi olurmu vs